کابل شارژ آیفون آبودوس مدل ABODOS AS-DS313I قیمت اصلی 149,000 تومان بود.قیمت فعلی 119,900 تومان است.
بازگشت به محصولات
ماوس پد طبی آرمو مدل P-280 قیمت اصلی 46,000 تومان بود.قیمت فعلی 24,900 تومان است.

کابل 3 سر اندروید تایپ سی و آیفون ابودوس – مدل DS316-AS

  1. مناسب برای شارژ انواع گوشی با سوکت های مختلف
  2.  مقاوم و انعطاف پذیر
  3. محافظ ولتاژ بالا

 

7 نفر در حال مشاهده محصول هستند
شناسه محصول: 71 دسته: برند:

قیمت اصلی 165,500 تومان بود.قیمت فعلی 144,000 تومان است.

موجود

طول کابل

1.2 متر

شدت جریان خروجی

5 آمپر

سرعت اتصال

USB 2.0

قابلیت ها

امکان انتقال دیتا و شارژ

نوع ارتباط

Lightning, microUSB, Type C

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابل 3 سر اندروید تایپ سی و آیفون ابودوس – مدل DS316-AS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

حمل و نقل کالا

مبدل تایپ سی به صدا سامسونگ

قیمت اصلی 69,900 تومان بود.قیمت فعلی 60,900 تومان است.
مبدل ها یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی گوشی هوشمند هستند که باعث می شوند کاربران بتوانند پورت ها و درگاه های مختلف را به یکدیگر تبدیل کرده و به راحتی هریک از پورت ها را مورد استفاده قرار دهند. با توجه به نبود درگاه خروجی 3.5 میلی متری در گوشی های Google Pixel 2, Xiaomi Mix 2 و غیره، برای دسترسی به صدای موسیقی توسط هدفون و یا اتصال هندزفری، این مبدل به عنوان رابط میان پورت Type-C و 3.5mm نقش بازی می کند. این مبدل کوچک تایپ سی سامسونگ را می توانید به راحتی در جیب و کیفتان حمل کرده و در صورت نیاز از آن استفاده کنید. کانکتور Type-C این مبدل با تمام دستگاه دارای پورت تایپ-سی سازگاری دارد و می توان آن را به گوشی خود متصل و در طرف دیگر به هدفون، هندزفری دارای پورت 3.5 میلیمتری متصل کنید.

ماوس پد طبی آرمو مدل P-280

قیمت اصلی 46,000 تومان بود.قیمت فعلی 24,900 تومان است.
پد موس طبی armo مدل P-280 در ابعاد کوچک و جمع و جور با ساختار ارگونومی، دارای سطحی صاف و روان از نوع طبی مناسب برای کاربرانی که در طول روز از ماوس و کامپیوتر زیاد استفاده می کند و به دنبال یک ماوس پد با کیفیت که هم دوام عالی داشته باشد و هم در هنگام استفاده در دراز مدت کمترین آسیب و خستگی را به مچ دست وارد کند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در محل کار و پروژه های که با رایانه و سیستم کامپیوتری سرکار دارد به از مدت کوتاه اگر موس دارای یک زیری ماوسی نباشد یا حتی پد موس شما استاندارد نباشد مچ و دست شما دچار آسیب های جبران ناپذیر میشود؛ به همین علت باید به دنبال یک موس پد طبی با کیفیت باشید.این زیر ماوسی طبی دارای فضای مناسب، وزن سبک و ضخامت متعادل و دارای یک استراحتگاه یا تکیه گاه مچ دست از جنس ژله ای مناسب برای حرکت موس بدون ایجاد آسیب و خستگی در هنگام کار زیاد می باشد.طراحی برآمدگی روی موس پد در قسمت پایینی تعبیه شده و برای جاگیری بهتر مچ، دست تقریبا با ماوس هم سطح شده به همین سبب دست شما در وضعیت بهتری قرار میگیرد و آسیب و خستگی کمتری به آن وارد میشود.پد موس طبی armo مدل P-280 دارای جنسیتی از کامپوزیت لاستیکی با قابلیت ضد آب ، دارای سطحی صاف و بدون لغزش برای را حتی و حرکت بهتر ماوس کاربرد دارد.

فست شارژر تک پورت + کابل تایپ سی باوین (BAVIN) مدل PC635-Y

قیمت اصلی 188,000 تومان بود.قیمت فعلی 172,900 تومان است.
شارژر دیواری باوین با داشتن فناوری شارژ سریع Quick charger 3.0 qualcomm روی پورت خود دارای توان حداکثر 20وات با جریان و ولتاژ خروجی برابر با
مسی
نوک مدادی
نقره ای

کابل آیفون (lightning) فنری فلزی 1 متری

40,000 تومان
ارندگان محصولات اپل در مقایسه با اندروید با مشکلات بیشتری روبه‌رو هستند. یکی از این مشکلات استفاده از کابل شارژ است که آیفون از درگاه اختصاصی خود تحت عنوان کابل لایتنینگ استفاده می‌کند، البته ناگفته نماند که این نوع کابل سرعت بیشتری نسبت به USB 3.0 را در انتقال اطلاعات هم دارد. مواردی که باید در خرید کابل شارژ آیفون به آن دقت کنید شامل موارد زیر هستند: طول مناسب: اگر از کابل قرار است تنها برای زدن به پریز برق استفاده کنید طول 1 متر برایتان مناسب است.اما اگر قصد استفاده برای پاور بانک را دارید بهتر است از کابلی با حداکثر طول 25 سانتی متر استفاده کنید. در صورتی هم که به دنبال استفاده به عنوان کابل شارژر ماشین هستید می‌توانید از سایز 1.8 و 2 متر نیز استفاده کنید. پشتیبانی از فست شارژ: فناوری فست شارژ در کابل USB به شما کمک می‌کند تا گوشی را در زمان کوتاه‌تری شارژ کنید. البته دقت داشته باشید که خود شارژر هم باید این قابلیت را داشته باشید که در این صورت بهتر است که حتما کابل USB فست شارژ تهیه کنید. امکان انتقال اطلاعات: شما از یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ صرفا برای شارژ کردن استفاده نمی‌کنید. یکی از استفاده‌های دیگر این نوع کابل برای انتقال اطلاعات بین گوشی و کامپیوتر است که باید سرعت بالایی هم برایتان فراهم کند. شرکت اپل با روی کار آوردن کابل لایتنینگ نسبت به مدل قبلی سرعت انتقال را به حد زیادی بالا برد. پوشش مناسب: پوشش یک کابل باعث می‌شود که کابل مقاوم بوده و طول عمر بالاتری داشته باشد. سعی کنید از کابل‌هایی با پوشش چند لایه که لایه داخلی هم دارند استفاده کنید.

پد ماوس تسکو (TSCO) مدل TMO 25

قیمت اصلی 29,800 تومان بود.قیمت فعلی 20,100 تومان است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابل 3 سر اندروید تایپ سی و آیفون ابودوس – مدل DS316-AS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی