نردبان رنگی پرندگان 16,000 تومان25,000 تومان
بازگشت به محصولات
ماوس گیمینگ بی سیم دل D9000 قیمت اصلی 246,000 تومان بود.قیمت فعلی 189,900 تومان است.

ماوس XP-200E

ماوس باسیم 200 محصول شرکت XP دارای طراحی آرگونومیک بوده و قابلیت کار با هر دو دست را برای کاربر فراهم می نماید. حسگر این ماوس از نوع اپتیکال می باشد و دارای دقت 1600DPI است.

1 مردم در حال مشاهده این محصول در حال حاضر!
شناسه محصول: 24 دسته:

قیمت اصلی 99,900 تومان بود.قیمت فعلی 58,900 تومان است.

ناموجود

وزن 40 گرم
ابعاد 90 × 30 × 50 میلی‌متر
نوع اتصال

با سیم

نوع ارتباط

USB

نوع حسگر

اپتیکال

محدوده دقت

800 تا 1600

تعداد کلید

3 عدد

تعداد باطری

ندارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماوس XP-200E”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

حمل و نقل کالا

موس گیمینگ 6کلید بی سیم اچ پی (hp) مدل H3000

قیمت اصلی 350,000 تومان بود.قیمت فعلی 153,900 تومان است.

میکروفن یقه ای پرووان (ProOne) مدل PMR701

قیمت اصلی 1,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 559,000 تومان است.
امروزه با پیشرفت شبکه‌های اجتماعی و فراگیر شدن تولید محتواهای صوتی و تصویری، نیاز به میکروفن برای ضبط ویدیوهای با کیفیت بیش از همیشه شده است. میکروفون یقه ای پرووان مدل PMR701 یک میکروفون همه کاره است. این میکروفون چندجهتی (Omni-Directional) بوده و پوشش دهی 360 درجه دارد. یعنی صدا را به شکل یکسان از تمامی جهات دریافت می‌کند. میکروفون‌ پرووان مدل PMR701 بدلیل قرار گرفتن نزدیک دهان و وجود کابل بلند 6 متری آن، آزادی عمل بیشتری نسبت به سایر میکروفون‌های مشابه ایجاد می‌کند. صدا را به خوبی دریافت کرده و گوینده را محدود نمی‌کند. با وجود خروجی 3.5 میلی‌متری TRRS، می‌توان این محصول را به دوربین عکاسی یا دوربین فیلمبرداری متصل کرد. همچنین کابل 6 متری این میکروفون امکان فاصله گرفتن از منبع صدا و تنظیم بهتر کادر فیلم را فراهم می‌کند. بهبود میزان حساسیت در این میکروفون منجر به کاهش نویز و افزایش کیفیت صدای ضبط شده می‌شود.

ماوس بی سیم مچر مدل MR-W29

قیمت اصلی 157,000 تومان بود.قیمت فعلی 132,500 تومان است.
موس بلوتوث Macher مدل MR-W29 یک محصول وایرلس که از طریق فناوری بیسیم با فرکانس پاسخ گویی 2.4Ghz از طریق یک دانگل usb به کامپیوتر و لبتاب شما متصل میشود. ظاهر ساده و در عین حال شیک با طراحی ارگونومیک و مهندسی مناسب برای استفاده هر دو دست و چپ دست ها بوده و ابعاد مناسب و وزن متعادل و ساختار بدون سیم آن سبب میشود حمل آن آسان و میز شما همیشه مرتب و بدون سیم باشد. ماوس بیسیم بخش هایی همچون فرستنده و گیرنده دارد، فرستنده در داخل موس قرار گرفته و قابل مشاهده نیست. و گیرنده در داخل دانگل که به شکل USB به همراه موس است قرار گرفته است. وایرلس بودن و محدوده عملکرد موس بلوتوث Macher مدل MR-W29 در حدود 10 متر را پشتیبانی میکند.اما نکته که کاربر باید در نظر داشته باشد این که فاصله بین موس و دستگاه نباید خیلی زیاد باشد که این فاصله با توجه به کیفیت و نوع فرکانس متفاوت است. توانایی خاموش شدن خودکار جهت ذخیره کردن و هدر نرفتن انرژی باتری در زمان هایی که از موس استفاده نمیکنید. از مزیت های دیگر این موس بلوتوث وجود 4 کلید شامل دو کلید راست و چپ یک اسکرول نرم و روان و یک دکمه تنظیم Dpi است. دی پی آی واحدی برای اندازه گیری میزان حساسیت نشانگر موس در صفحه نمایش است، هر چه dpi بالاتر باشد حرکت نشانگر برروی صفحه نمایش در مسافت بیشتری خواهد بود. دی پی ای یا دقت این محصول برابر با 1600 بوده که نشانگر سرعت بالای آن است.

اسپیکر بلوتوث رم و فلش خور مچر (Macher) مدل MR-222

قیمت اصلی 499,000 تومان بود.قیمت فعلی 415,500 تومان است.
دارای دو عدد داریو با میزان توان خروجی کلی ۱۰ وات و میزان امپدانس برابر با ۴ اهم پشتیبانی از فلش مموری USB و حافظه رم میکرو SD جهت پخش فایل های ذخیره شده مجهز به نشانگر LED، برخورداری از نورپردازی داخلی RGB جهت ایجاد جلوه بصری زیبا در محیط کم نور برخورداری از کلید های فیزیکی تعبیه شده بر روی بدنه به منظور مدیریت فایل در حال پخش، ولوم، Mood و ... تامین انرژی از طریق باتری داخلی به ظرفیت ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعت قابل شارژ توسط پورت میکرو یو اس بی و کابل همراه اتصال بی سیم توسط رابط بلوتوث نسخه ۵٫۰ با برد اتصال مفید ۱۰ متری و باسیم به وسیله رابط جک ۳٫۵ میلی متری صدا متریال ساخت بدنه پلاستیک باکیفیت مقاوم در برابر ضربه و فشار احتمالی، بهره مندی از میکروفون داخلی جهت برقراری تماس های تلفنی با کیفیت

کابل افزایش طول USB (TP-LINK) طول 3 متر

قیمت اصلی 57,000 تومان بود.قیمت فعلی 42,000 تومان است.
کابل افزایش یو اس بی 2.0 اتصال USB شما را به رایانه گسترش می دهد. مناسب برای استفاده در پرینترها، دوربین ها، موس ها، کیبوردها و سایر لوازم جانبی کامپیوتر USB سرعت انتقال داده بالا: این کابل USB از سرعت انتقال داده USB 2.0 با سرعت بالا تا 480 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند. این کابل یک راه آسان و ارزان برای گسترش اتصال بین کامپیوتر، دسکتاپ، لپ تاپ، ویدئو پروژکتور، تلفن همراه، هدست و غیره ارائه می دهد.

هولدر موبایل مدل CarMount

قیمت اصلی 189,000 تومان بود.قیمت فعلی 139,900 تومان است.
مناسب برای انواع موبایل ها چرخش 360 درجه قابلیت افزایش و کاهش ارتفاع به صورت تلسکوپی دارای مفصل حرکتی هولدر جرثقیلی قابلیت اتصال روی داشبورد و شیشه دارای مکش قوی و چسبندگی بالا قابلیت استفاده با یک دست جهت گذاشتین و برداشتن موبایل برای نصب بهتر آن اول باید محل اتصال را تمیز کرده و بعد از قرار دادن هولدر اهرم که روی بدنه است را به طرف پایین فشار داده، این کار سبب می‌شود مکش ایجاد شده در صفحه سیلیکونی باعث چسبیدن آن به داشبورد شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماوس XP-200E”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی